Mimpi Dia

Setiap malam aku berharap agar #3 masuk dalam mimpi aku. Tapi jarang2 dia datang bertandang.
& malam tadi aku berharap untuk mimpikan orang yang paling sayang aku. Guess what? Mesti la aku mimpi dia…. dah aku tulis dalam kategori ni.
X sangka dia datang menjenguk aku. Jarang sekali dia datang. Xtau la dia datang kerana wish aku atau kebetulan.
Aku xtau perasaan dia kat aku masih wujud atau tidak. Perasaan aku? Entah… aku xmau berharap apa2 dari sesiapa pun. Lets it flow like a river.

Leave a Reply

