Mimpi lagi

Masuk tahun baru, dan awal2 lagi aku dah mimpikan dia. Nampaknya dia selalu sangat menjenguk aku dalam mimpi. Entah benar entah tidak, orang cakap kalau kita mimpikan seseorang maksudnya dia rindukan kita.
Aku selalu rindukan dia, adakah dia selalu mimpikan aku juga? Mungkin jugak aku selalu rindukan dia menyebabkan dia masuk dalam mimpi aku. Walaupun kadang2 aku x ingat pasal dia seharian sebelumnya. Memang dia ni taknak tinggalkan hidup aku aman.
Aku mimpi dia datang mencari aku. Dia katakan dia mahu kembali kepada aku. Dalam mimpi tu aku cuma terpinga2. X tahu apa yang patut aku jawab. Sekiranya realiti pun, aku tetap xkan tahu nak bagi jawapan apa kat dia. Dia bagitau aku yang dia xnak lagi hidup bersama pasangannya.
Kemudian apa jadi dengan mimpi tu? Entah la. Aku pun xtau ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ sebab mimpi tu bertukar watak jadi orang lain. Aku lak cuma jadi pemerhati.
Barangkali ada sambungan lagi mimpi ni lagi. Sebab selama ni pun mimpi aku pasal dia sentiasa bersambung.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s