Dunia tanpa sempadan

Apa aku nak tulis sebenarnya adalah pasal perasaan.
Semenjak ada fb, whatsapp dsb…. orang makin susah nak kawal perasaan. Marah pun nak post, sedih pun nak bagitau, gembira pun nak kongsi. Makin kurang orang memendam perasaan. Adakah ni sesuatu yang baik atau buruk? Entah la, aku malas nak kaji.
Cuma aku nak bagitau pasal perasaan aku je. Semenjak hp ni jarang berpisah dari aku, rasa aku ni makin susah nak kawal perasaan.
Sikit2 nak mengadu. Kadang2 bukan masalah besar pun. Orang lain ada masalah lebih besar.
Aku rasa nak berehat sekejap dari dunia tanpa sempadan ni kejap. Tapi mampukah aku? Doakan aku berjaya.

Leave a Reply

