Alang2

Tiba2 dia senyap. Entah kenapa. Mungkin dia dapat tahu yang aku sukakan dia. Ya… memang aku sukakan dia. Tapi apakah sayang @ cinta? Aku tak tahu.
Mungkinkah crush? Nak dikatakan crush, lebih dari 3 bulan jugak dah ni.
Macam mana perasaan aku kat dia? Aku suka tengok dia. Aku suka dengar dia bercakap. Aku suka tengok dia senyum. Tapi bila berbual dengan dia, aku rasa biasa2 saja. Aku cuba cari perasaan istimewa dalam diri aku bila dengan dia, tapi aku tak jumpa. Cuma yang ada perasaan jeles bila dia berbual dengan seseorang. Haih…. bila dengan yang lain, aku x jeles pn…
So…sebab aku x tahu apa sebab dia senyap, daripada aku tertanya2 sepanjang hidup aku… better aku buat penyebabnya sendiri. Aku buat pengakuan kat dia. Walaupun sebenarnya aku belum pasti lagi tahap kesukaan aku kat dia.

Leave a Reply

