Para Ex Sekalian…

Dear para ex,
Apahal ni? Sebenarnya aku malas nak peduli. Tapi aku rasa agak terganggu jugak.
Sebelum ni korang cakap bahagia dengan pasangan masing2. Aku tumpang bahagia. Kalau korang tak bahagia pun aku tetap bahagia. Hahaha… madam!
Aku putus dengan yang latest ni sebab aku rasa xde makna. Hampir sebulan berlalu, macam sama je dia masih dengan aku @ xde dengan aku. Yang beza cuma 1… sekarang aku tak perlu nak jaga hati siapa2 pun.
Tiba2 korang pulak datang bercerita yang korang x bahagia. Macam2 keburukan pasangan korang. Aik… aku ni bukak pintu hati korang untuk putus ka?
Jangan pulak korang menyesal dengan keputusan korang nanti. Aku takde kaitan dengan masalah korang. Aku takde kaitan dengan kenapa korang harus putus. Aku taknak aku dipersalahkan pasangan korang nanti.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s