Memelukku

Tiba2 malam tadi dia mesej aku dan katakan dia rindu aku. Tiba2… semenjak dia katakan hati dia dah tawar. Apatah lagi aku… seolah2 hati kering. Xtau apa respond aku sepatutnya.
Tiba2 juga,lepas terbaca mesej dia, aku mimpikan dia. Macam sangat real. Aku tengah tidur, dan tiba2 dia datang, baring sebelah aku dan memeluk aku. Aku terjaga dan mencari dia. Rupa2nya itu sekadar mimpi. Agak kecewa juga aku.
Tapi mimpi aku bersambung lagi. Mimpi tentang dia. Tapi… aku x ingat berkaitan dengan apa. Rasanya aku memang mimpikan dia sepanjang malam.

Leave a Reply

