Datang

2 minggu lagi nak Sejiwa Senada, tiba2 dia mesej aku. dia tanya, boleh tak dia datang sini nanti? malas aku nak reply mesej dia. nanti berbalas2 mesej, tetiba je nanti dia ajak gaduh lagi. tiap kali mesej, mesti dia tiba2 nak marah2. entah kenapa dia benci sangat. kena sihir benci kat aku kot.

tapi kalau aku nak balas pun, aku akan jawab, aku bukan imigresen nak halang sape2 pun nak pegi mana2. lagi la dia marah nanti.haha….

nak mintak izin aku pulak nak datang sini. kalau betul nak datang, datang je la…yang penting jangan datang rumah aku. itu je…

tapi kan… walau pun keras hati aku katakan mesej dia xde bagi apa2 kesan kat aku, tapi di ruang paling dalam hati aku masih terganggu dengan mesej dia. apapun aku perlu ignore segalanya bagi memastikan hati aku semakin pulih.

berapa tahun dah ni?masuk 6 tahun kot. biar pun dah 2 orang berganti, tapi setiap sapaan hai dia tetap menyebabkan aku tersentuh. bila la hati ni nak jadi normal?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s