Looking Foward for Being Single

images

macam ni la situasi aku sekarang. aku tak tau pun apa status aku. dan aku malas nak tanya. sebab kalau aku tanya, maksudnya aku yang mintak putus. hahaha… punya la tinggi ego aku.

sebenarnya aku dah penat dengar alasan ‘BUSY’… bila tanya kenapa takde respond, ‘BUSY’… bila dah tak busy, takde pun nak kol balik. konon taknak ganggu orang tido. selama ni boleh je kol tengah2 malam.

tapi… dalam busy2 tu, ada masa nak chat dengan orang lain. tempat mengadu dan sebagainya. mungkin time tidur diorang sama kot. aku ni time tidur tak sama dengan time tidur anak2 zaman sekarang.

dan bila aku busy, aku harus ketepikan segala kerja aku semata2 untuk melayan angin nak bermanja dia. ini yang paling aku tak gemar. baru tadi aku terbaca, JANGAN BIARKAN KITA YANG MENENTUKAN KEGEMBIRAAN PASANGAN KITA. maksudnya, kalau boleh, kalau dia nak gembira, biar dia gembira… tak kira kita ada atau xda.jangan disebabkan kita xda, dia tak boleh gembira.

Leave a Reply

