Putus

Bagaimana hubungan kami boleh putus? lepas LI, kami bertemu kembali. 1 sem semuanya masih ok. masih buat kerja gila2 bersama dengan dia. sem seterusnya dia dah habis belajar dan aku masih tinggal 1 sem je lagi. so, dia sanggup bekerja di koperasi disitu untuk terus bersama aku.

semasa bekerja situ, sudah tentu dia berkenalan dengan ramai orang. sangat ramai. dan beberapa orang minat kat dia. tapi dia masih ok. cuma dia mula berubah bila berkenalan dengan sorang ni. abis je kerja, dia akan keluar dengan budak tu. tengah malam baru balik.betapa sakitnya hati aku masa tu. risau pun ada. tapi dia tak peduli pun perasaan aku.

hubungan kami semakin renggang. habis belajar, dia seolah2 mengelak dari aku. memang la pada awalnya aku tak dapat terima. asik nak marah2 je. lama2 aku cuba terima. sakitnya… memang sakit.hahaha….

takde gunanya nak berharap pada dia lagi. tapi bila aku mulai rapat dengan #3, dia mula mengganggu aku lagi. sehinggakan #3 terpaksa menipu #1 bahawa dia adalah kapel baru aku. barulah #1 berhenti mengganggu.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s