Friend

aku ada sorang kawan ni, dia suka tanya soalan pelik kat aku. dia selalu tanya, aku sayang dia x? aku rindu dia x?

errr…. sayang sebagai sorang kawan…? sebenarnya dulu aku pernah rasa aku macam suka kat dia. tapi masa tu mungkin aku pun masih keliru. lagipun masa tu hati aku masih terluka, jiwa lara dan sewaktu dengannya. dia pun sama. bagi kami berdua, dalam hati hanyalah ada rasa sakit. segala rasa suka yang timbul, aku anggap iklan semata2. pada masa tu, aku rasa siapa saja yang sanggup ajak aku kapel, mungkin aku terima. mungkin je la…

aku ni pun jenis mudah suka kat orang. sekadar suka. kadang2 amik masa berbulan2 jugak aku perhati orang yang aku suka. lama2 stop la sendiri. x semestinya suka bermakna cinta… cinta pun tak semestinya bersama.

 

Some people are happy together.

Some people are happier,
when they’re not together.

Some people are unhappy,
because they can’t be together.

And some will never be happy,
even if they are together.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s