First Love : Part 3

Bukak semester baru, aku dan dia masing2 LI. dia di kelantan, dan aku disini… time tu aku belum ada henfon lagi… jadi susah la nak gayut atau sms. Sepanjang LI, aku asik ingat kat dia je. entah macam mana dia kat sana.hmmmm….. tapi dia ok la, sebab ada beberapa orang classmate dia sama LI sekali dengan dia.

Maka disebabkan belum ada henfon, maka kami cuma berutus surat. rindu rinduan.hahaha….klasik kan? šŸ™‚ tapi tak puas la klu sekadar berutus surat. paling2 pun seminggu surat baru nak sampai. aduh…. sakitnya tuh disini.nak tak nak, aku terpaksa menabung duit syiling semata2 untuk bergayutan di hujung minggu.

distance

Pada satu hari, dia bagitau aku bahawa ada seorang budak di tempat dia LI sukakan dia. budak ni sanggup buat apa saja untuk mendapatkan cinta dia.erkkk….tidak!!!! apa harus aku buat? kawan2 dia pun sokong kalau dia bersama budak tu.huhu…. tapi dia cakap, jangan risau… hati dia ada pada aku seorang. dia xde perasaan pun pada budak tu. cuma satu perkara yang aku kurang gemar, dia suka menggunakan budak tu untuk kepentingan dia. haih….

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s