Adakah???

Kes 1 :

aku ada sorg classmate…dia sgt garang dlm kelas. tp…wpun garang, dia sbnrny baik ati. aku slalu gak lepak ngan dia. ye la….ms ml2 study dl, selang 3,4 bilik je. kunjung mengunjung amalan biasa.lalala….

bl trn g kelas, kmi akn bkumpul dl. bl smua 1 klas dh smpai, br la bramai2 g klas. indahny ms tu… tp bl mkin senior, mkin jarang la mcm ni. maklum la, dh bsr kepala. ada yg mls nk g klas. ada dh kuar ngan kwn lain. ada yg suka kuar sndr.

menyimpang lak cita aku ni.hihihi…

kisahnya bdk ni… aku pn xtau nk bgtau mcm mn sbnrny. mcm aku ckp td, dia garang. klu dia mrh, 1 kelas akn tdiam. klu dia majuk… kwn2 dia akn bsusah payah nk pujuk dia.

tp dgn aku dia jrg nk mrh. klu dia mrh o majuk,xde lak aku nk pujuk dia. aku rilek2 je. dia lak yg akn tegur aku dl lps tu. dia ckp, aku bukanny tau pn nk pujuk dia. haha…

ms nk abis bljr dl, dia ajk aku sm2 cr keja ngan dia. ddk kt johor. ddk skali ngan dia. tp aku rijek. skrg ni aku msh fren dgn dia dlm fb. cm jrg sgt dh nk btegur sapa.

Kes 2 :

ni kisah budak asrama aku. sm asrama, sm school. bl kelas teras, kmi akn ada dlm klas yg sm.aku jrg ddk dgn bdk klas aku. aku lbh selesa ddk dgn bdk course lain. bdk sport n bdk forensik.

bdk yg aku nk cita ni bdk sport. aku slalu ddk sblh dia.eh….. dia yg slalu ddk sblh aku. aku jrg pndh tpt ddk. last2, kmi bkenalan. tgok2, ddk asrama yg sm. bl ada assignment bkumpulan, kmi pn 1 kump la.

kdg2 jmpa kt school. kdg2 jmpa kt library. kdg2 jmpa kt hostel je. kdg2 dia dtg blk aku. kdg2 aku dtg blk dia. kmi jd rpt. kdg2 kuar pn sm2. mkn pn sm2… dia tulis nm aku gn tulisan jawi. smpai skrg aku msh simpan nm aku tu.

lps tu, tb2 dia bg aku lilin perhiasan. sj2 je nk bg katanya. aku pn terima je. tp x lm kmudian dia tb2 mjauhkn dr dr aku. ntah apa slh aku. aku pn xtahu. shinggakn pd 1 hr dia bg surat kt aku. surat mintak maaf. ntah ada lg ka x srt tu. aku pn dh x ingt isi kandungan srt tu slain dia mntk maaf.

skrg ni dia dh bjy pn. pn dh kawin… smoga dia bhgia 🙂

Kes 3 :

kes ni lagi pelik. dia school lain. hostel pn lain. ni gara2 roomate aku bw dia dtg bilik aku la. kt nk study sm. klu x silap aku, dia ada mslh ngan roomate dia ms tu. bl free2 je, dia akn dtg blk aku n study c2 wpun roomate aku xde. aku x kesah pn.

smpaikn pd 1 tahap, tb2 dia majuk kt aku. aikkkkk????? pehal la bdk ni? (aku mmg x pduli pn kt dia sbb aku ms tu mmg tgh gila2 angau kt #3) dia pn bgtau aku, dia majuk sbb aku x pduli kt dia. dia ckp, sbnrny dia slalu lepak c2 sbb aku.

erk…. br aku teringat… dia pn pnh tdo kt bilik aku time aku sorg je. roomate aku yg lain smuany dh cuti.

bnda dh blalu. dia pn dh bjy skrg ni. dh ada 2 kerjaya. n msh kiut.hehe…

 

 

aku pn xtahu samada ada lg x yg lain… tp yg 3 ni mmg plg jelas. biar la ni smua jd kenangan tnpa mngetahui kebenarannya.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s