First Love

agak2 brp ek umo aku ml2 ada kekasih ht?hehe…klu jth cnta, rsny ms sklh lg. minat kt yg ni….minat kt yg tu… kekasih ptama aku muncul ms umo aku 21 thn. dh dewasa ek,hahaha…

sbnrny aku minat kt org lain. tp org tu rijek aku. dia rijek…aku xde la gnggu dia. cm agak renggang la seketika.pas tu baik balik pn. jd kwn je pn.smpai skrg pn msh ctc.

aku kurang sdr gak bdk sorg ni minat kt aku. ala….bdk bilik sblh je. x kesah lgsg kt dia.haha…cian…. smpai la 1 tahap, kemana aku pergi, msti dia nk ikut.mkn sm2…. aku nk g lepak blk kwn pn dia nk ikut. adehdehdeh…. smpai kwn aku tny, ‘korg ni kapel ke?’…aku umpamakan badak yg slumber pn ckp,’x la….’ msti bdk tu skt ati kn….kikiki….

lps soklan bonus yg kwn aku bagi, br aku terfikir hal tu. start dr time tu aku peratikan dia. agk bengis. hepi. rmai kwn… apa lg ek? ntah la…. aku x penah pn cb jauhkn diri dari dia. dia nk ikut, ikut la…aku tak paksa pun. bl roomate dia balik kpg, aku pun temankan dia. x pn dia tdo kt bilik aku.

sehinggakan pd 1 hari… roomate dia blk kpg. roomate aku pn xde. so aku temankan dia. study sm2… ckup jam aku pn msuk tdo. aku tengok kt katil dia, dia xde. mana pulak budak ni? aku tgok kt luar.. rp2ny dia ddk kt situ sorg2. tmenung. aku keluar n ddk sblh dia. aku tny dia kenapa. dia ckp dia xleh tdo. knp? sbb aku ada. knp? dia pn luahkan perasaan dia kt aku.

dia ckp dia sukakan aku. dh lm dh. tp aku bt xtau je. (aku mmg xtau pn). dia ckp dia pnh bcinta dgn org lain. tp prasaan tu x sm. dia anggp aku lbh dr sorg kwn…. aku jd buntu. apa ptt aku bgtau dia? aku just anggp dia mcm adk aku. n pd ms tu aku msh sukakan bdk sorg ni. n minat kt rmai lg. hahaha…. tp aku setia…. ntah mcm mn… pbincangan kmi tamat n kmi b2 msuk bilik, tdo.

aku baring sblh dia lalu tertdo. bl aku sdr, dia perhatikan je wajah aku. penuh ksh syg… (agakny mcm ni la bl ht btl2 dh syg)…. aku bt xtau je. sok pg, aku bt mcm biasa.

ntah brp lm blalu… dia n aku g bsuh pakaian. dia ckp dia suka tmnkn aku bsuh bj. aku tny, knp? seksi katany…. aku seksi? hahaha… dia ckp aku bsuh bj, dgn bj2 aku skali bsh. adoi… itu yg seksi rpny. start dr hr tu, aku rs aku ptt lpkn org yg aku minat. n mulai rpt lg dgn dia.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s