Jam

buat masa sekarang aku boleh ibaratkan diorang sebagai jam. sorang sebagai jam jarum n sorang sebagai jam digital. memang dari dulu aku minat jam jarum. kenapa?ntah…maybe sebab aku rasa jam jarum boleh mencabar minda ckit. x macam jam digital, tengok je, dah tau masa…oke…aku bukan nak cakap si A ni mecabar minda n si B ni, jenis tgok je pun dah tau…

tapi tu just,perumpamaannya…aku suka jam jarum. jam jarum aku rosak. lepas tu ada orang hadiahkan aku jam digital. aku terima. hati aku berkata, cantik gak jam digital ni…aku pakai. tapi dalam hati, aku tetap minat jam jarum. satu hari, tetiba org nak bagi jam jarum. jam yang aku idam2kan selama ni.patut x aku terima? sedangkan aku dah ada jam digital yang boleh tahan cantiknye, yang xde bagi masalah kat aku.

klu jam betul, aku boleh je terima.gilir2 je la guna.hehe…tapi ni soal perasaan.xkan la nak terima 2-2. nak cari nahas????

nak terus guna jam digital atau nak guna jam jarum? itu je la persoalan dalam diri aku sekarang.

semalam aku dah luahkan kat dia…selama 2 tahun ni dia buat aku macam tak d hargai. betapa sakitnya hati aku. tapi aku dah dapat kawal diri.aku sentiasa teringat kat dia tapi aku tak tahu apakah perasaan sayang aku kat dia masih ada atau sudah hilang.

Leave a Reply

