Tinggalkan aku-anuar zain

Katamu cinta telah tiada
Sendiri aku menahan pedih ini
Hilang semua rasa
Habis begitu saja
Untuk bersama buat selamanya

Katamu dia yang lebih sempurna
Dialah di jiwa
Dia lafaz asmara

Bisikan kata-kata akhirmu itu menusuk jiwaku
Kini kau datang untuk kembali padaku

(korus)
Pergi sudah tinggalkan aku
Ku tak ingin engkau ada
Kembali lagi ke dalam cerita hidupku ini

Ku bahagia tanpa dirimu
Biar begini adanya aku
Tanpamu ku temukan sinarNya

Bisikan kata akhirmu itu
Menusuk jiwaku
Kini kau datang kembali padaku lagi

Pergi sudah tinggalkan aku
Tak ingin engkau ada
Kembali lagi ke dalam cerita hidupku ini

Ku bahagia tanpa dirimu
Biar begini adanya
Tanpamu ku temukan sinarnya

Usah lagi kau guris hatiku
Ku tak mahu lagi merasakan hadirmu dalam duniaku
Pergilah dari hidupku

Oooooo…Tak ingin kau ada

Kerana tanpamu ku temukan sinarNya

Sumber : http://www.liriklagumuzika.com/2008/08/lirik-tinggalkan-aku-anuar-zain.html#ixzz2Qa2SezFO

Image

KATA-KATA AKHIR MU ITU MENGGURIS HATIKU

dia kata dia makin bencikan aku. jadi, apa gunanya untuk aku menghubungi dia lagi? better aku diamkan diri je. tapi baru2 ni dia sms aku lagi. sekadar bertanya khabar. xkan la aku x balas sms dia,kan…tapi dia macam nak marah pulak. sedangkan bertanya khabar je. entah la apa yang dia nak sebenarnya. aku dah tak kenal dia, macam dulu2 lagi. disebabkan sms dia tu, menyebabkan aku badmood beberapa hari.hahaha…pelik kan.

Pergi sudah tinggalkan aku
Tak ingin engkau ada
Kembali lagi ke dalam cerita hidupku ini

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s